پرینتر

پرینتر تک کاره جوهرافشان HP 1000

پرینتر تک کاره جوهرافشان HP 1000

پرینتر تک کاره جوهرافشان HP 1000 : این پرینتر محصولی از شرکت HP است. همچنین یکی از مدل های جدید پرینتر تک کاره کمپانی HP می باشد. این پرینتر جوهری را می توان به عنوان یک پرینتر کاربری و ایده آل از نظر اقتصادی در نظر گرفت. با استفاده از چاپگر HP Deskjet 1000 شمامی توانید اسناد سیاه سفید رنگی را با کیفیت بالا چاپ کنید. با نصب این چاپگر می توانید سریع و آسان چاپ کنید.

سرعت چاپ رنگی این پرینتر 12 برگ و سرعت چاپ سیاه و سفید 16 برگ در دقیقه می باشد. توان کار ماهیانه آن 1000 برگ می باشد. ظرفیت سینی کاغذ آن 150 برگ است. شما هم چنین می توانید گرافیک و متون رو به اندازه کافی و با کیفیت چاپ کنید. سایز کاغذهای این پرینتر A4 A5  A6 B5 DL envelope می باشد. هم چنین تصاویر را با کیفیت 4800×1200 dpi چاپ می کند.

این دستگاه چاپگر از Wifi پشتیبانی نمی کند. به این معناست که نوع اتصال در این سیستم فقط از نوع USB (سیستمی) می باشد. از سیستم های سازگار این پرینتر می توان به Windows 2000 / Windows xp / Windows 98 / Windows 7 / Windows vista اشاره کرد. Deskjet 1000 یکی از ارزان ترین دستگاه این شرکت می باشد.

                                                                          پرینتر تک کاره جوهرافشان اچ پی HP Deskjet 1000

وزن پرینتر تک کاره جوهرافشان اچ پی HP 1000

طراحی این دستگاه چاپگر کم حجم است. وزن آن حدود 2 کیلوگرم می باشد و به آسانی توسط یک نفر قابل حمل است. به این معناست که شما آن را به راحتی می توانید روی میز کار خود قرار دهید. درنتیجه انتظار نمی رود فضای زیادی را دربرگیرد بنابراین تقریبا می توانید این پرینتر را در هر جا قرار دهید.این پرینتر چاپ دورو ندارد و شما می توانید بصورت دستی این برگ را پشت ورو کنید. هم چنین قابلیت تغذیه خودکار ADF ندارد. این پرینتر برای چاپ تصاویر مورد استفاده هستند. پرینتر تک کاره جوهرافشان اچ پیHP Deskjet 1000 چاپ دورو و چاپ بدون حاشیه ندارد. زبان چاپ آن HP PCL 3 GUI می باشد. در داخل محصول، کابل برق سی دی نصب و راهنمای نصب وجود دارد.

پرینتر تک کاره جوهرافشان HP 1000 منحصر ب فرد از لحاظ اقتصادی

همانطور که گفته شد این پرینتر از لحاظ اقتصادی مرقون به صرفه است؛ زیرا هیچگونه ویژگی پیشرفته یا گزینه های اضافی در چاپگر ندارد. پرینتر تک کاره جوهرافشان اچ پیHP Deskjet 1000 برای استفاده در شرکت های کوچک و استفاده توسط افرادی که حداقل نیاز به چاپ دارند این چاپگر ارزش بسیار خوبی را ارائه می دهد. کیفیتچاپ عالی با جوهر ارزان قیمت یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این پرینتر است. کاغذهای مورد استفاده این پرینتر Paper (brochure, inkjet, plain), photo paper, envelopes, labels, cards (greeting), transparencies می باشد.

کارتریج های پرینتر جوهرافشان HP 1000

این نوع پرینتر دارای دو کارتریج هستند. پرینترهای جوهرافشان از کارتریج های جوهری پشتیبانی می کنند. نوع کارتریج این پرینتر HP 122 می باشد. کارکرد کارتریج مشکی 120 برگ و کارکرد کارتریج رنگی 100 برگ می باشد. کارتریج HP 122 کاملا طبق استانداردهای HP بوده و بالاترین کیفیت جوهر را دارد و با قیمتی اقتصادی عرضه می شود. هم چنین این پرینتر دارای برچسب  Energy star می باشد. به این معناست در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

HP Deskjet 1000 فاقد چاپ دورو و تکنولوژی وای فای می باشد. هرچند شما می توانید از طریق قابلیت های دیگر آن این ضعف را ساپورت کنید. اگر شما در کارتان نیاز به کپی، اسکن و فکس ندارید الوپرینتر، پرینتر تک کاره جوهرافشان اچ پیHP Deskjet 1000 را به شما پیشنهاد می کند.

 

وب سایت تخصصی الوپرینتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *