پرینتر, وبلاگ

پرینتر تک کاره لیزریHP Laserjet 1200

پرینتر تک کاره لیزریHP Laserjet 1200

پرینتر تک کاره لیزریHP Laserjet 1200 : این پرینتر محصولی از شرکت HP است. پرینتر 1200 یکی از مدلهای قدیمی HP با تکنولوژی لیزری می باشد؛ زیرا تولیدش در سالهای اخیر متوقف شده است. با وجود اینکه سالهای زیادی از تولید آن می گذرد همچنان یکی از پرینترهای پرفروش شرکت HP است. پرینتر لیزری 1200 با دارابودن اندازه متوسط به کاربرانش این امکان را می دهد تا آن رابه راحتی روی میز محل کار خود قرار دهند؛ و در فضای محل کار خود صرفه جویی کنند.

علاوه بر آن با توجه به داشتن سرعت بالا در چاپ، این امکان را به کاربرانش می دهد تا از زمان خود نهایت استفاده را ببرند. با استفاده از پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP Laserjet 1200 شما می توانید اسناد با کیفیت بالا به صورت سیاه و سفید چاپ کنید. سرعت چاپ این پرینتر 16 برگ در دقیقه می باشد. این پرینتر از نظر اقتصادی کاملا منحصر به فرد است و قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است و هیچگونه ویژگی یا گزینه های اضافی در چاپگر ندارد.

مشخصات

مشخصات پرینتر تک کاره لیزری HP Laserjet 1200 :

سرعت چاپ این پرینتر 16 برگ در دقیقه می باشد. با توجه به سرعتی که دارد نیاز کاربران خود را مخصوصا در محیط های پرکار اداری برطرف می کند. کیقیت چاپ این پرینتر dpi 1200*1200 می باشد. حافظه داخلی آن 8 مگابایت می باشد. ظرفیت سینی کاغذ آن 250 برگ می باشد. این پرینتر بر روی سیستم عامل های Windows 10 / Windows 7 /Window 8 کاربرد دارد. دستگاه های سازگار با این پرینتر HP 1000 / HP 1200 / HP 1300 / HP 1150 می باشند.

این دستگاه از قابلیت Wifi پشتیبانی نمی کند. به این معناست که نوع اتصال در این چاپگر، سیمی (USB) می باشد. وزن این پرینتر حدود 8 کیلوگرم می باشد. این پرینتر از طریق پورت USB و LPT به کامپیوتر وصل می شوند و فرمان چاپ را صادر می کنند.

پرینتر تک کاره لیزری HP Laserjet 1200

کارتریج پرینتر تک کاره لیزریHP Laserjet 1200 :

چاپگرهای لیزری از کارتریج لیزری پشتیبانی می کنند. این پرینتر دارای 1 نوع هستند. نوع کارتریج این پرینتر 15A با کد فنی C7115A می باشد. کاکرد کارتریج این پرینتر 2100 برگ A4 می باشد. کارتریج 15A کاملا طبق استاندارد کمپانی HP بوده و کیفیت چاپ سیاه و سفید بالایی دارند؛ که با قیمتی اقتصادی عرضه می شود. درنتیجه این کارتریج ها قابل شارژ هستند. با توجه به این که امروزه در بازار کارتریج های تقلبی زیاد شده اند شما می توانید کارتریج اورجینال خود را از فروشگاه ما هم بصورت حضوری و هم به صورت اینترنتی خریداری کنید.

پرینتر 1200 امکان اتصال به شبکه دارد این ویژگی ها این محصول را به محصولی ایده آل برای استفاده در منزل و محیط کاری کوچک تبدیل کرده است. کیفیت چاپ عالی با جوهر ارزان قیمت یکی دیگر ازا ویژگی های این پرینتر به شمار می رود. این پرینتر قابلیت چاپ دورو ندارد و شما می توانید به صورت دستی این عمل را انجام دهید. HP Laserjet 1200 همانطور    که در بالا اشاره کردیم فاقد چاپ دورو و اتصال به وای فای می باشد هر چند شما می توانید از طریق قابلیت های دیگر آن، این ضعف را پوشش دهید.

محصولات مشابه پرینتر تک کاره لیزریHP Laserjet 1200 :

  • HP LaserJet P2015 Laser
  •  HP LaserJet 1320 Laser
  •  HP LaserJet 1320 n Laser
  •  HP LaserJet P2055 dn
  •  HP LaserJet 3015dn Laser

اگر شما در کارتان نیاز به کپی، اسکن و فکس ندارید الوپرینتر، پرینتر تک کاره لیزریHP Laserjet 1200 را به شما پیشنهاد می کند. در داخل محصول یک عدد کارتریج، سی دی و راهنمای نصب وجود دارد. هم چنین این پرینتر کیفیت چاپ قابل قبولی دارد. وجود این ویژگی ها در پرینتر تک کاره لیزری اچ پیHP Laserjet 1200 پیشنهاد وسوسه انگیزی برای داشتن این پرینتر توسط کاربر می باشد.

فروشگاه اینترنتی الوپرینتر نمایندگی رسمی محصولات اچ پی در ایران با بیش از دو دهه فعالیت مستمر در عرصه خرید، فروش و خدمات پس از فروش محصولات کمپانی اچ پی، در نظر دارد تمامی محصولات خود را هم حضوری و هم آنلاین به صورت اورجینال و با گارانتی یک ساله در خدمت مشتریان خود قرار دهد. در ضمن جهت اطلاع از قیمت های روز باشماره های  زیر تماس بگیرید. 

آدرس فروشگاه : خیابان ایرانشهر، کوچه نوشهر، پلاک31، واحد3

تلفن فروشگاه : 88867885_021

شماره تماس : 09121729254

وب سایت تخصصی الوپرینتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *