پرینتر, وبلاگ

پرینترهای مناسب خانگی کدامند

پرینترهای مناسب خانگی کدامند 

پرینتر یکی از تجهیزات جانبی کامپیوتر هستند که تصویر یا متون را روی کاغذ نشر می دهند . پرینترها انواع مختلفی دارند از جمله پرینتر ماتریس سوزنی ، پرینتر لیزری ، پرینتر جوهرافشان ، هم چنین پرینتر غیر تماسی و تماسی . پرینترها با توجه به عملکردی که دارند از تجهیزات مورد نیاز هر شرکت ، اداره و یا حتی محیط خانه محسوب می شوند .     الوپرینتر شما را به مطالعه مقاله “پرینترهای مناسب خانگی کدامند” دعوت می کند.
اگر قصد خرید یک پرینتر خانگی مناسب را دارید و نمی دانید بهترین بهترین پرینتر خانگی موجود در بازار کدام است الوپرینتر به شما پیشنهاد می کند این مطلب را تا انتها بخوانید           و در آخر با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید تا شما را برای خرید یک پرینتر ایده آل راهنمایی کنیم.

پرینترهای تک کاره خانگی :

 به ندرت اتفاق می افتد که کاربری به پرینتری با ظرفیت چاپ بالا در منزل خود نیاز داشته باشد ؛ بنابراین وجود پرینترهایی که سنگین هستند معیار درستی برای مصارف خانگی   نیستند . فقط در صورتی ممکن است که میاز به تعداد زیادی چاپ داشته باشید آن هم این است که شخص در منزل خود یک کسب و کار کوچک راه انداخته باشد . 

لازم به ذکر است که پرینترهای سنگین با ظرفیت چاپ بالا قیمت بالایی دارند و فقط در صورتی باید به خرید آن ها فکر کنید که به پرینتر با تعداد صفحات بالایی نیاز داشته باشید . 

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Enterprise M605dn یکی از این دستگاه هاست.

پرینترهای چند کاره خانگی :

اگر از افرادی هستید که فقط گاها نیاز به چاپ متون و یا کپی گرفتن در تعداد کم دارید پرینترهای چند کاره لیزری انتخاب درستی می تواند برای شما باشد . معمولا این دستگاه ها مناسب افرادی هستند که چند بچه محصل در خانه دارند . این دستگاه ها از آن لحاظ که می توان برای چاپ ، کپی گرفتن و اسکن کردن استفاده کرد گزینه خوبی برای استفاده          در منزل هستند . پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M26a یکی از این دستگاه هاست .

پرینتر چاپ عکس خانگی :

پرینتر چاپ عکس خانگی برای افرادی مناسب است که به صورت حرفه ای در منزل خود عکس چاپ می کنند در غیر این صورت اگر نیاز به چاپ عکس به صورت حرفه ای نداشته     باشید و فقط چاپ تصاویر رنگی مانند چارت ها  باشد می توانید از یک پرینتر جوهر افشان معمولی در خانه استفاده کنید . از ویژگی های منحصر به فرد در خرید پرینتر چاپ عکس      می توان به سایز مناسب و کوچک برای محیط منزل ظرفیت کارتریج ها ، دقت چاپ ، وجود یا عدم وجود سکنر ، قیمت مناسب دستگاه و مواد مصرفی آن اشاره کرد .

هزینه های نگهداری پرینتر خانگی :

همان طور که اطلاع دارید در پرینترها از وسیله ای به نام کارتریج برای چاپ روی کاغذ استفاده می کنند . هر زمان جوهر کارتریج های جوهر افشان تمام شود باید برای پرینتر خود   کارتریج نو تهیه کنید . این در صورتی است که کارتریج لیزری امکان شارژ مجدد را دارد . در هنگام انتخاب بهترین پرینتر خانگی باید به این نکته توجه داشته باشید که هزینه اصلی        در استفاده از پرینتر ها به میزان نیاز آنها به شارژ یا تعویض کارتریج بستگی دارد . 

معیار مناسب برای انتخاب یک پرینتر خانگی :

یک پرینتر ایده آل (مخصوصا بخواهید قابلیت انجام چندین کار را داشته باشد) به شما این اجازه را می دهد هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید و هم از فضایی که در اختیار        دارید حداکثر استفاده را ببرید و تمامی کارهای ضروریان را ققط با یک دستگاه انجام دهید در ادامه فروشگاه الوپرینتر پرینترهای مناسب خانگی کدامند را به شما معرفی می کند .

بهترین پرینترهای خانگی :

پرینترهای خانگی کدامند

 

کمپانی HP  از بهترین و معرف ترین برند های شناخته شده در تولید پرینترهای لیزری سیاه و سفید و رنگی می باشد . پرینتر HP M12w از نوع لیزری یکی از بهترین محصولات این کمپانی می باشد . این پرینتر علاوه بر هزینه مناسب در هنگام خرید کارکرد خوب و رضایت مشتریان بالایی را داشته است . یکی از دلایل اصلی خرید و انتخاب بالای این       چاپگرها امکان پشتیبانی آن از از ارتباط بی سیم در دستگاه می باشد .

در پرینتر hp M12w اتصال بیسیم فقط برای ارتباط با Wifi یا وایرلس است و نمیتوان این پرینتر را به گوشی موبایل متصل کرد .

اگر به دنبال یک پرینتر با قیمت مناسب هستید پرینتر HP OfficeJet 4650 می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد . این پرینتر قابلیت چاپ ، کپی ، اسکن و فکس را داراست .هم چنین وزن مناسبی دارد و به راحتی می توان آن را روی میز قرار داد . دارای صفحه نمایش لمسی است . امکان اتصال به اینترنت و چاپ مستقیم از آن هم یکی دیگر از          امکانات این پرینتر است . یکی دیگر از قابلیت های بی نظیر آن امکان شارژ کارتریج این دستگاه می باشد .

نتیجه گیری نهایی 
  • اگر قصد خرید یا تهیه پرینتر برای منزل خود را دارید در ابتدا باید تمامی موارد ذکر شده در بالا را سبک سنگین کرده و نیاز خود را بسنجید . 
  • هم چنین اگر قصد چاپ رنگی را دارید پرینتر جوهر افشان می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد .
  • این در حالی است که اگر تنها چاپ سیاه و سفید لازم دارید پرینتر لیزری تک رنگ انتخاب مناسبی برای شماست .
فروشگاه اینترنتی الوپرینتر نمایندگی رسمی محصولات اچ پی در ایران ، با بیش از دو دهه فعالیت مستمر این امکان را برای شما فراهم می آورد که هم بصورت حضوری و هم         بصورت آنلاین اقدام به خرید ، فروش ، تعویض کارتریج و حتی شارژ آن کنید .
با تشکر از همراهی شما عزیزان
آدرس فروشگاه : تهران ، کریمخان ، خیابان ایرانشهر ، کوچه نوشهر پلاک31 واحد3 
شماره تماس : 09121729254
شماره تلفن : 88822789_021

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *